*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

harfe love

بچه

خرج

بهترین

کاش

از

اشک

قلب

هرگز

دوسِت

عشق

خوب

سه

دیروز

آینه

گفتی

قصه

هیچ

عشق

ازم

خدا

تقصیر

دختره

از پسره پرسید من خوشگلم؟ گفت نه .گفت دوستم داری؟گفت نوچ؟ گفت اگه بمیرم برام گریه میکنی؟ گفت اصلا؟دختره چشماش پر از اشک شد. هیچی نگفت:پسره بغلش کرد گفت:تو خوشگل نیستی زیبا ترین هستی.تورودوست ندارم چون عاشقتم. اگه تو بمیری برات گریه نمیکنم چون من هم میمرم شه از عشق تو مرد و دیگه از دست همه راحت شد... می شه از عشق تو مرد و دیگه از دست تو هم راحت شد... آره از عشق تو دیوونگی هم عالمیه...اگر از عشق می شه قصه نوشت،می شه از عشق تو گفت نمی کنم، همواره به یاد کسانی هستم که دوستشان دارم ولی می توانم ادعا کنم که لحظاتی که به یادشان نیستم نیزدوستشان دارم.

می

ادعا

بعضی

نگاه

بلوتوث

عشق

پیداست

مانند نواختن پیانو است. ابتدا باید نواختن را بر اساس قواعد یاد بگیری، سپس قواعد را فراموش کنی و با قلبت بنوازی هنوز شقایق نشدی ... زندانی زندان دقایق نشدی ... وقتی که مرا از دل خود می رانی ... یعنی که تو هیچ وقت عاشق نشدی ... زرد است که لبریز حقایق شده است ...تلخ است که با درد موافق شده است ... شاعر نشدی وگر نه می فهمیدی ... پاییز بهاریست که عاشق شده است
ساکت باران به روی صورتم دزدانه میلغزدولی باران نمیداند که من دریایی از دردم به ظاهر گرچه می خندم ولی اندر درونم سخت میگریم قلبت رو روشن کن می خوام تمام وجودمو برات سند کنم . . . . ها ها ها ویروس داشت الان می میری ....!
از آدما مثل کوه می مونن ، هر چی بهشون نزدیک تر بشی ، بیشتر به عظمت و بزرگی شون پی می بری .
پرسید که چرا دیر کرده است ؟ نکند دل دیگری اورا اسیر کرده است ؟ خندیدم و گفتم او فقط اسیر من است تنها دقایقی چند تاخیر کرده است گفتم امروز هوا سرد بوده است شاید موعد قرار تغییر کرده است خندید به سادگیم آینه و گفت احساس پاک تورا زنجیر کرده است گفتم ار عشق من چنین سخن مگوی گفت : خوابی سالها دیر کرده است در ایینه به خود نگاه میکنم آه عشق او عجیب مرا پیر کرده است راست گفت آیینه که منتظر نباش او برای همیشه دیر کرده است که من از طایفه سنگدلانم به خدا نه یا عاشق این هستم و یا عاشق آنم به خدا نه هر جا که تو رفتی و به هر کس که رسیدی گفتی که من از قوم جدایی طلبانم به خدا نه چون اهل سکوتم نه اهل هیاهو تو تشنه تعریفی و من بسته دهانم پنهان شده در زیر سکوتم های دل من همه تقدیم تو باد شور و حال سازم گرمی آوازم شعر عاشق سازم همه تقدیم تو باد وقت ،هیچ چیز را بی جواب نگذار!!! جواب نگاه مهربان را با لبخند جواب دورنگی را با خلوص جواب مسئولیت را با وجدان جواب بی ادب را با سکوت جواب خشم را با صبوری جواب پشتکار را با تشویق جواب کینه را با گذشت جواب گناه را با بخشش جواب دلمرده را با امید جواب منتظر را با نوید کلید شهر قلب است به شرط آن که قفل دلت هرز نباشد که با هر کلیدی باز شود پرسید: دوستم داری؟ گفتم آره...گفت چقدر؟ گفتم از اینجا تا خدا...اشک تو چشاش جمع شد و گفت: مگه الان نگفتی که خدا از همه چیز به ما نزدیک تره تنها معشوقی است که عاشقانی دارد که هیچ یک از بودن دیگری ناراضی نیست و هیچگاه یکی از آنها معشوقش را تنها برای خود نمی خواهد دلم چیست اگر روی تو زیبا ست حاجت به بیان نیست که از روی تو پیدا ست من تشنه ی یک لحظه تماشای تو هستم افسوس که یک لحظه تماشای تو زیباست.
رویان جهان رحم ندارد دلشان باید از جان گذری تا که شوی عاشقشان روز اول که ز گل سرشت پیکرشان سنگی اندر گلشان بود که آن شد دلشان چیز در زندگی هیچگاه باز نمی‌گردند: زمان، کلمات و موقعیت‌ها سه چیز در زندگی هیچگاه نباید از دست بروند: آرامش، امید و صداقت سه چیز در زندگی هیچگاه قطعی نیستند: رؤیاها، موفقیت و شانس سه چیز در زندگی با ارزش‌ترین‌ها هستند: عشق، اعتماد به نفس و دوستان چه شوقی داشتم برای آنچه امروز در دستان من است !!! و اینک لبریز انتظارم برای فردایی که نمی‌دانم ...
که بودم تا ده که می شمردم فکر می کردم آخر همه چیز دهه .. حالا نمی دونم آخر دوست داشتن چقدره ؟ ولی می خوام بگم دوست دارم قد ده تا بچگی کن ولی اصراف نکن. عاشق شو ولی دیوانگی نکن. اسوده باش ولی بیخیالی نکن . حرف بزن ولی وراجی نکن. دوستت دارم........... ولی پورو نشو بخشش آن است که منتظر تشکر نباشی . بهترین عادت آن است که در سلام پیش دستی کنی . بهترین خصلت آن است که هیچ کس را نرنجانی . بهترین خداحافظی آن است که حتما سلامی در پی داشته باشد . بهترین قدردانی آن است که در عمل باشد نه بر زبان الان آغوش گرمت سر پناه خستگیم بود دو تا چشمات پر از اندوه واسه دل شکستگیم بود آرزوم اینه که دستام توی دستای تو باشه تنگی این دل عاشق با نوازش تو واشه واسه چی خدا نخواسته من کنار تو باشم قول می دم با داشتن تو هیچ غمی نداشته باشم خدا خواستم من از خدا خواستم، نغمه های عشق مرا به گوشت برساند تا لبخند مرا هرگز فراموش نکنی و ببینی که سایه ام به دنبالت است تا هرگز نپنداری تنهایی. ولی اکنون تو رفته ای ، من هم خواهم رفت فرق رفتن تو با من این است که من شاهد رفتن تو هستم زیبا ترین شعر و بیتاب ترین عشق گدازانترین "ایمان" داغترین اشتیاق تبدارترین احساس خالص ترین" گفتن"و لطیف ترین" دوست داشتن" است من میگوید که دیگر دوستم نداری زمانی که با تو بودن تپشی فرح انگیز در قلب من ایجاد میکرد.و حال با تو بودن تپشی نا مطبوع قلب مرا فرا میگیرد زیرا تشویش شنیدن کلام دیگر دوستت ندارم به لرزه دچارش میسازد. زمانی هر تپش قلبم سخنی می گفت می گفت دوستم دارد من نیز دوستش دارم.اما حالا میگوید دوستم ندارد .آخر چرا؟ برای عاشق شدن ، به دنبال بهار و باران و بابونه نباش. گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای میرسی که ماه را بر لبانت مینشاند داشتم ولی هرگز نگفتم نگفتــم تـا ز چشــــم تـو نیفتـم نگفـتـم تــا نــدونی عاشـــقم مــن نـدونی بعــدِ تــو از پـا می افتـم خیــال کـردم اگـــه روزی بـــدونی می ری شعر جدایی رو می خـونی می ری تنها میشم با بغض و گـریه تــوی شهــــر و دیـــار بی نشــونی خاطره ای است که زمان را توان نابودی آن نیست. نوایی است روح پرور. شاد و خوش آهنگ. نوایی که ترنم آن احساس است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد