*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

رفتار شما در ماهی که به دنیا امده اید

فروردین


    
روزهای پرخبری در پیش است. در این ایام مشکلات بر شما سهل خواهند شد.عملی که امروز انجام می‌‌دهید در آینده نتیجه‌اش را خواهید دید پس تمام تلاش خود را جهت برآوردن یک عمل خوب به کار ببندید.در زندگی اولین قدم را به سوی بخشش و عشق ورزیدن بردارید. مطمئن باشید زندگی معنا و مفهوم بهتری برای‌تان خواهد داشت. اما کسانی که هنوز ازدواج نکردند، دوران زیبایی در انتظار شماست. در یک جمع صمیمی قرار می‌‌گیرید که باید خود را نشان دهید. برای این‌که در گذران زندگی به اهداف خود برسید بهتر است به نصایح بزرگ‌تر‌ها گوش دهید. به همکار خود در محل کار و به همسر خود در زندگی احترام بگذارید. اول فکر کنید و بعد سخن به زبان بیاورید. احساسات خود را پنهان نکنید. فرصت‌های امروز جبران دیروز و ساختن بنای بهتری برای فردا در برابر سختی‌هاست، پس با دوراندیشی به فکر امروز و فردا باشید.
    
   
 اردیبهشت
    
قابلیت‌های خود را برای ایجاد یک زندگی هیجانی به کار برید. اگر کله شقی و لجبازی را کنار بگذارید فراز و نشیب‌ زندگی را به راحتی پشت سر خواهید گذاشت. درباره نتیجه کار خود فکر کنید. شما نیاز به استراحت دارید، کمی به فکر خود باشید. با بیان جملات عاشقانه به کسی که بیشترین نقش در زندگی شما را دارد، روزها و لحظات خوشی را بسازید، یک لبخند شیرین تاثیر بیشتری در زندگی شما خواهد گذاشت. دوران مهم و بااهمیتی برای خانواده به وجود آمده، همه عوامل دست به دست هم دادند تا یک فرصت طلایی برای خانواده پدید آید. وقتی راه‌ تازه‌ای را می‌‌یابید با دقت آن را مورد بررسی قرار دهید و به تحلیل همه جانبه بپردازید و با شرط توکل بر خدا به سوی زندگی برتر پیش بروید. منتظر ملاقاتی بودید، که به همین زودی پیش می‌‌آید و برای شما سرنوشت‌ساز خواهد بود. قدر روزهای خوب زندگی را داشته و با او مهربان باشید.تولدتان مبارک
    
 
   خرداد
    
از موانع با تمام قدرت بپرید، اشکالی ندارد که از دیگران کمک بخواهید. بعضی مواقع احساس می‌‌کنید تا خوشبختی فاصله زیادی دارید و هیچ‌گاه به آن دست پیدا نمی‌‌کنید.
    
فقط بردباری پیشه و از تجربیات گذشته برای داشتن آینده‌ای بهتر استفاده کنید. در زندگی خصوصی و اجتماعی خود حسد و کینه را کنار بگذارید. با کسی که دوستش دارید مشورت کنید و به او اطمینان دهید که متکی به وی هستید. اگر قرار ملاقاتی دارید تمام تمرکز خود را در جهت ارائه هر چه بهتر حضور در جلسه قرار دهید و جملات منطقی و عاقلانه به زبان بیاورید. مطمئن باشید به موفقیت دست خواهید یافت. بین عمل و عکس‌العمل قدم بردارید و از گذشته پند بگیرید، مسئول اعمال خود باشید، اگر مجرد هستید احساس بی‌‌هدفی نکنید، روزنه نور به سوی زندگی شماست پس در تصمیمات عقل و تفکر را سر لوحه خود قرار دهید.
    
   
 تیر
    
پرسخاوت باشید و طبق احساسات خود عمل نکنید، همواره برای مهرورزی حاضر باشید. فردی که برای عشق قدم برمی‌دارد هیچ‌گاه تنها نمی‌‌ماند. خوشبختی فقط به سوی افرادی جاری می‌‌شود که سعی در به وجود آمدن خوشبختی برای دیگران دارند. شادی و حرارت در زندگی، اعضای خانواده را به هم نزدیک می‌‌‌کند پس آن را از افراد خانواده دریغ نکنید. دست دوستی و عشق به سوی دوستدار خود دراز کنید. دیدگاه خود را توسعه دهید و برای احساسات لطیف خود ارزش قائل شوید. قابلیت‌های خود را تشخیص و در پی تقویت آنها برآیید.
    
آرامش در وجود آدمی سعادت را به دنبال دارد. پس هم خود آرامش داشته باشید و هم دیگران را به آرامش درونی دعوت کنید. حرف حقیقت را بپذیرید و گوش شنوا داشته باشید. اگر در فکر یافتن همسری مناسب هستید پس خوب گوش کنید که خوشبختی در خانه‌تان را می‌‌زند، در را بگشایید.
    
    
مرداد
    
روزهای خود را با تردید آغاز نکنید و خستگی را از خود دور کنید، به زودی موفقیت به سوی شما خواهد آمد، تردید نکنید و فریب افراد متظاهر را نخورید. از وظایف خود سرباز نزنید و دست به کارهایی بزنید که سبب تقویت روابط دوستی با همسر و خانواده‌تان شود.
    
همیشه روحیه خود را بر یک روال نگذارید و آن را تغییر دهید و در خود انرژی بیشتری تولید کنید. چرخ‌های زندگی در حال چرخیدن است و شما نمی‌‌توانید مانع حرکت آن شوید، بنشینید و به آن نگاه کنید و لذت ببرید. اگر امید در دل بنشانید از کوه هم قوی‌تر و راسخ‌تر خواهید بود فقط خود را درگیر کار نکنید.
    
به تفریح هم نیاز دارید به فکر یک زندگی مشترک و ایده‌آل باشید. در تمامی کارها یاد خداوند را فراموش نکنید.
    
  
  شهریور
    
همچون پرنده‌ای آزاد باشید و به مسائل پوچ اهمیتی ندهید. ایده‌ای نو در ذهن دارید. همین ایده، شما را به یک زندگی جدید وارد می‌‌کند. در کنار کار‌های روزمره به دنبال راهی جدید باشید، رویایی فکر نکنید و در برابر حقایق چشمان‌تان را باز نگه دارید. امروز زمان برقراری ارتباط با دیگران است. در جمع، خود را پنهان نکنید. برای آینده خود برنامه‌ریزی داشته باشید و از مصائب نهراسید و بدانید روزگاری خوش در انتظار شماست. سعی کنید نزدیکان را غافلگیر کنید حتی با کلماتی دلنشین. مانند یک کاشف عمل کنید و راه‌های مختلف را در زندگی مورد نقد و بررسی قرار دهید تا بهترین راه را بیابید. در نهایت این‌که با تصمیم‌گیری صحیح در محل کار و خانه می‌‌توانید ایامی پربار داشته باشید. اوانرژی مثبت را در وجودتان زنده می‌‌کند، به فکر او باشید، چون او هم به فکر شماست.
    
    
مهر
    
به دنبال نورهای روشن پیشرفت در زندگی باشید. به یاد داشته باشید زندگی به عقب باز نمی‌‌گردد. فرصت‌ها را غنیمت بشمارید. دوست بدارید تا دوست‌تان داشته باشند. ببخشید و سخاوتمند باشید. اگر جویای یک زندگی هیجانی و فراتر هستید دل کسی را نیازارید و مرهم دل‌ها باشید. سعی کنید محبت خود را به خانواده ابراز کنید و دریغ ندارید. با تفکر و تصمیم عاقلانه، راه مناسب خود را بیابید، احتیاط شرط عقل است. به دنبال حقایق زندگی باشید. باطن افراد را بشناسید و فریب ظاهر را نخورید، دل به ظواهر ندهید و فقط به بیرون اکتفا نکنید. نگرانی را از دل بیرون کنید و از خداوند کمک بخواهید. فرصت‌های به دست آمده را از دست ندهید. صداقت را سرلوحه زندگی خود قرار دهید تا به مشکل نخورید.همیشه به دستانی مهربان فکر کنید و خودتان هم دستان مهربان داشته باشید.
    
  
  آبان
    
به فکر جبران عقب‌افتادگی‌ها باشید. دل دریایی شما عمیق‌تر از هرگونه تاریکی ا‌ست.
    
در زندگی لحظات تلخی وجود دارد، شما می‌‌توانید با شیرینی لحظه‌هایی که گذرانده‌اید این اوقات را شیرین‌ کنید. به گذشته فکر نکنید، مایوس نشوید و به خانواده احترام بگذارید. با مردم اطراف‌تان دوستانه برخورد کنید. اگرگم کرده‌ای دارید مطمئن باشید نشانه‌ای می‌‌یابید و آن را پیدا می‌‌کنید.
    
بعضی وقت‌ها مانند بچه‌ها عمل می‌‌کنید و دچار تردید می‌‌شوید همین مسئله سبب کندی حرکت شما در زندگی می‌‌شود و در نهایت عصبانیت را به دنبال دارد. اگر کسی را دوست دارید این دوستی را به باد فراموشی نسپارید، بادقت به اطراف‌تان نگاه کنید. راز شاد بودن در ارائه محبت به دیگران است.
    
   
 آذر
    
روز‌های زیبایی در پیش است، این زیبایی را با اوقات تلخی خراب نکنید. با تکیه بر استعداد و توانمندی‌های خود به جلو گام بردارید. مطمئن باشید که حق با شماست چون فردی با صداقت هستید. اهداف بلند خود را در زندگی با خوش‌بینی در پلکان خوشبختی طی کنید و افکار منفی را از ذهن خود دور کنید. در جاده‌ای پرپیچ و خم سفر می‌‌کنید اما با فکر خوب و انرژی مثبت همه راه‌ها هموار می‌‌شود. در زندگی به دنبال خطرات هستید شاید این خصیصه خوب باشد اما به خود مغرور نشوید.
    
هم مراقب احساسات خود باشید هم برای دیگران ارزش قائل شوید. بدبینی را رها کنید عملکردهای خود را با امید و انرژی پیش ببرید. قدر او را بدانید او به محبت شما نیاز دارد و شما را تنها نمی‌‌گذارد.
    
    
دی
    
شما دوستدار زیبایی هستید. آراستگی و نظم خاصی در وجودتان دیده می‌‌شود و نیازی به قضاوت مردم ندارید. قابل قبول هستید و به راحتی افراد را به سوی خود جلب می‌‌کنید. گاهی باید در معاشرت با دیگران دقت کرد. به دنبال جواب سوال‌های بی‌‌پاسخ خود باشید که به‌طور حتم به آنها می‌‌رسید. معیارهای اخلاقی با ارزشی دارید و از تماس و ارتباط با دیگران لذت می‌‌برید. دادن ایده‌های کارساز در زندگی بسیار مهم است و می‌‌تواند کیفیت زندگی‌تان را بالا ببرد. خیلی سخت‌کوش هستید. اما تصور می‌‌کنید کسی برای کارهای‌تان اهمیت قائل نیست، اما این را بدانید که همه از شما راضی هستند. شاید کمی حساس شده‌اید، با انرژی و نیروی مضاعف شروع به کار کنید. فرصت‌هایی در جلوی پای‌تان گذاشته می‌‌شود، نهایت استفاده را از آنها داشته و سعی در پر بار کردن روزهای زندگی‌تان داشته باشید.
    
    
بهمن
    
با همه مهربان هستید و قلبی به وسعت دریا دارید. روز خود را با شادابی آغاز کنید. اگر به دنبال هدفی هستید، سعی کنید تا آخرش بروید و نیمه راه پشیمان نشوید، مطمئن باشید به نتیجه مطلوبی دست خواهید یافت زیرا فردی استوار و مقاوم هستید.
    
در شما نیرویی وجود دارد که همه را به شما جلب می‌‌کند. تحولی در زندگی در حال روی دادن است که سبب شادی و سرور خانواده‌تان می‌‌شود. با اهداف عالی برای رسیدن به خواسته‌های خود کوشش کنید و عقب نمانید هر چند که مشکل باشد. به پس‌انداز بیشتر فکر کنید البته دست و دلبازی خوب است اما در حد افراط سبب تهیدستی می‌‌شود. در راهی که قدم گذاشته‌اید تردید به دل راه ندهید، جلو بروید، به حرف‌های دیگران گوش فرا دهید و در مجلسی که شرکت می‌‌کنید مراقب اطرافیان باشید، تا گزندی به شما نرسانند.
    
   
 اسفند
    
به رفتار اطرافیان توجه کنید و آنان را در نظر بگیرید. می‌‌توانید بهترین مشاور برای دوستان‌تان باشید. با فکر خلاقی که دارید به دنبال حل مشکلات خود و دیگران باشید. نقشه‌های بزرگ خود را برای آینده از رویا دور کنید و به واقعیت گره بزنید.به کلمات ذهن‌تان توازن دهید، به افق‌های دور بیندیشید، تلاش کنید تا به دیگران خیر برسانید و از نعمت‌های خداوند سپاسگذار باشید و با دلی پرامید به خانه قدم بگذارید.
    
روابط خود را با دیگران حفظ کنید و به دنبال مونس و همدم باشید. فضای زندگی نیازمند عاطفه است که این صفا و صمیمت با دست‌های شما شکل خواهد گرفت.
    
افرادی در سر راه‌تان قرار خواهند گرفت، آنها را به فال نیک بگیرید و خودتان هم تا آن‌جا که می‌‌توانید دست یاری دیگران را بفشارید. گاهی اوقات جمله‌های عاشقانه زندگی شما را شیرین خواهد کرد.
    
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد