*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

thank you

 

.

سپاسگذارم از تو برای اینکه عشقت را به من نشان دادی

Thank you for forgiving me when I did wrong.

سپاسگذارم از تو برای بخشش هایت وقتی اشتباه می کردم

Thank you for giving me a shoulder to lean on.

سپاسگذارم از تو برای شانه هایت که برایم تکیه گاه است

Thank you for making my life easier.

سپاسگذارم از تو برای اینکه زندگی را برایم ساده کردی

Thank you for caring about me.

سپاسگذارم از تو برای اینکه برایم دلواپسی

Thank you for spending time with me.

سپاسگذارم از تو برای اینکه برایم وقت می گذاری

Thank you for always being there when I need you.

سپاسگذارم از تو برای که همیشه جایی هستی که من بهت احتیاج دارم

Thank you for being my friend.

سپاسگذارم از تو که دوستم شدی

Thank You For Everything!

سپاسگذارم از توبرای همه چیز

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد