*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

ای کاش میتوانستم

 

ای کاش می توانستم حرف دلم را بگویم و آنچه که در درون دارم بیرون بریزم.اما هیچ کس این فریاد بی صدای مرا نمی شنود و هیچ کس پاسخی به آن نمی دهد لعنت بر این دنیا و زروزیورهایش که هر چه می کشیم از دست این زروزیورهاست.لعنت بر این گیتی و هر چه که در ان است

.

چه می شد مرا رها می کردند‍‍‍ چه می شد مرا ازاد می کردند چه می شد مرا از این

زندان فراری می دادند.

بر فراز آسمان می روم واز آن بالا به مرغان عشق دست تکان می دهم و فریاد می زنم و می گویم: سلام بر مرغان عشق سلام بر پرندگان آزادی سلام بر ابرهای رحمت سلام بر همر فروزان سلام بر آفتاب و مهتاب سلام بر هر آنچه که به ملکوت تعلق دارد

آه که ای کاش می توانستم سوار بر بال مرغان عشق به سرزمین عشق و محبت سفر می کردم بر بام یار و بر بامی فرو می نشستم که عزیز ترین کسم در آن هر روز بر یاکریم ها دانه می پاشد من هم سوار بر شانه ی او می شدم و از شانه ی او دانه بر می چیدم و می گفتم: سلام بر برادر عزیزم.سلام بر بهترین برادرم که عزیز تر از جانم هستی .نگاهی به خواهرت بیانداز و ببین که از همه فرار کرده ام و به آغوش تو پناه آورده ام اما تو نیز نمی دانی که من خواهرت الهام هستم

.

دوباره بر اوج آسمان می روم و از ته دل فریاد بر می اور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد