*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

گریه هایم بی صداست

گریه هایم بی صداست

عشق من بی انتهاست

رد پای اشک هایم بگیر

تا بدانی خانه عشق کجاست

 تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com

از دوست داشتن

امشب از آسمان دیده تو

روی شعرم ستاره می بارد

در سکوت سپید کاغذ ها

پنجه ها یم جرقه می کارد

شعر دیوانه، تب آلودم

شرمگین از شیار خواهش ها

پیکرش را دوباره می سوزد

عطش جاودان آتش ها

آری، آغاز دوست داشتن است

گرچه پایان راه ناپید است

من به پایان دگر نیند یشم

که همین دوست داشتن زیباست.

 

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com

 

خدایا

اگر به غرور گرفتار شدم قبل از شکست، هوشیارم کن

اگر به کذب آلوده شدم قبل از رسوا شدن بیدارم کن

اگر از دوست داشتن بیزار شدم به عشق، هوشیارم کن

اگر از یادت غافل شدم به لطفت از خواب بیدارم کن

اگر بیدار نشدم برای،همیشه در خوابم کن

نظرات 1 + ارسال نظر
نسترن جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 10:25 ق.ظ http://www.heavenlovely.blogfa.com/

سلامممممممممم
وبلاگ تو که از من خیلی قشنگ تره
اما سعی کن قالبش عاشقانه تر باشه

نیلوفری باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد