*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

نرم افزار عشقت

نرم افزار عشقت روی سخت افزار دلم خود به خود نصب شده،با این اس ام اس میخوام آپ دیتش کنم ، لطفا گوشی را بزار روی قلبت

یک نصیحت

:مواظب خودت باش - یک خواهش : اصلا عوض نشو - یک آرزو : عاشقم باش - یک دروغ کدیگه دوستت ندارم - یک حقیقت : دلم برات تنگ شده ...

یادت باشه وقتی کسی برات میمیره ، آنقدر مرام داشته باشی که یه شاخه گل سر مزارش ببری

....

من از ساعت متنفرم ، از این اختراع عجیب بشر ، که جای خالی تو را به رخ دلتنگیهای من میکشد

زندگی عشق است ، عشق افسانه نیست،آنکه عشق را آفرید دیوانه نیست ، عشق آن نیست که در کنارش باشی ، عشق آن است که بیادش باشی

اگه روزی

100 نفر دوستت داشته باشن ، بدون که یکیشون منم ، اگه 10 نفر دوستت داشتن بازم یکیشون منم ، اگه روزی احساس کردی هیچ کس دوستت نداره ، بدون که من مردم...

چقدر خوبه آدم یکی را دوست داشته باشه، نه به خاطر اینکه نیازشو برطرف کنه ، نه به خاطر اینکه کس دیگری را نداره ،

نه به خاطر اینکه تنهاست ، نه از روی اجبار ، بلکه بخاطر اینکه اون شخصیت ارزش دوست داشتن را داره

..

از خدا نخواه که توی این دنیا کسی را داشته باشی ، از خدا بخواه که دنیای کسی بشی

سلام ، میخوام بگم فردا ساعت

روزی که دلم پیش دلم بود گرو ، دامان مرا سخت گرفتی که نرو ، حالا که دلت به دیگران مایل شد ، کفش کج من ، راست کردی که برو

10 صبح خوشگل ها را میگیرن ، گفتم اس ام اس بدم یه وقت نری بیرونا ، نه نمیگیرنت ، ضایع میشی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد