*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

قسم به اون نگاه مهربونت

قسم به اون نگاه مهربونت من تا ابد تو عاشقی باهاتم تو راه عشق کم نمی آرم هرگز یه عمریه خاطر خواه چشاتم قربون اون چشمای ناز و زیبات که خوابو هر شب از چشام گرفته دل نگرونم بشنوم یه روزی که معشوقم با یه غریبه رفته ازمن رو بر نگردون ای زیبا رو که تو خدامی تو رو می پرستم وقتی کنارمی تو رویای شب جون می گیره با تو دل شکستم اگه یه روز زل نزنی تو چشمام دنیا خراب می شه یه هو رو سرم تا روزی که مال منه نگاهت دل نمی دم به هیچ کسی دلبرم

 

 

 

 

 

 

چشات قشنگه نازنین گریه نکن با اون چشا هیچ کسیو به غیر من نگاه نکن تو رو خدا صدات لطیف دلبرم بشین پیشم بخون برام تنها می شم بدون تو من زنده به عشق شمام شبا همش تو خیالم دست می کشم رو چش تو یک گل سرخ رنگ لبات دل می کنه پیش کش تو به این امید که آرزوم یه شب برآورده بشه تو بشی یک کفتری که به سوی من پر می کشه شبا اتاقمو واست پر از گل یاس می کنم رو شونه های یخ زده م دستاتو احساس می کنم دلم می خواد گیسوهاتو نازو نوازش بکنم گریه نکن چشم عسلی من از تو خواهش می کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد