*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

غرق ارزو

گاهی آنقدر غرق آرزو هستی که فراموش میکنی خود آرزوی کسی هستی

اگه این پیام را خوندی یعنی دوستم داری ، اگه پاکش کردی یعنی عاشقمی ، اگه جواب داری یعنی منو میخوای

می خوابم تا خوابت ببینم ، بیشتر میخوابم تا تو را بیشتر ببینم ، اگه بدونم مردگان هم خواب میبینند میمیریم تا تو را همیشه در خواب ببینم

در خواب ناز بودم شبی

ای که دور از من و در قلب منی ، باخبر باش که دنیای منی ، شادیت شادی من ، غصه ات غصه من ،قلب ت خانه من ، خانه ات قبله من

آبمیوه صداتم ، چرخ کرده نگاتم ، قربون اون چشاتم ، کشته خندهاتم ، من مرده حیاتم ، تا عمر دارم فداتم ، بعد از مرگم خاک پاتم ، تا هستی خاطرخاتم

زیباترین غروب

. حالا چیکار میکنی .... دیدم کسی در میزند .... در را گشودم روی او ....دیدم غم است در میزند ....ای دوستان بی وفا ....از غم بیاموزید وفا ....غم با همه بیگانگی ...هر شب به من سر میزند(غروب عاشقان ) زیباترین سنگ ( دل یار ) زیبا ترین دوست ( قلب تو ) زیباترین مایع (اشک ) زیبا ترین ناله (آه ) زیبا ترین کلام (دوستت دارم )

سکوتم را به باران هدیه کردم ، تمام زندگی ام را گریه کردم ، تبودی در فراق شانه هایت ، به هر خاک رسیدم تکیه کردم

یکی تصادف میکنه و میمیره

. یکی پیر میشه میمیره ، یکی بیمار میشه و میمیره . بالاخره هرکسی یه جوری میمیره . ولی من واست همه جوره میمیرم

زندگی

قلب

سه ایستگاه داره (عشق ، جدایی و مرگ ) قربونت داداش من ایستگاه اول پیاده میشم آدما مثل به جزیره دور افتاده میمونه ، اینکه کی واسه اولین بار پا به این جزیره میزاره مهم نیست ، مهم اون کسیه که هیچ وقت جزیره را ترک نکنه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد