*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

هستی ( اس ام اس من)

هستی آن نیست که در کنار هم باشیم ، هستی آن است که به یاد هم باشیم

زندگی مانند گیتاریست که گاهی نوای غمگین می نوازد و گاهی نوای شادی ، امیدوارم که گیتار زندگیت همیشه بندری بنوازد

میدونی زیبا ترین خط منحنی چیه ؟ لبخندی که بی اراده روی لبهای یک عاشق نقش می بنده تا در نهایت سکوت فریاد بزنه دوستت دارم

مهمترین راز خوشبختی در زندگی این است که فرصتی برای فکر کردن به اینکه خوشبخت هستید یا نه ، نداشته باشید.

میدونی اینا چیه ؟( ) ( ) ( ) این قلب منه که هر روز داره واسه تو تنگتر میشه . دلم واست تنگ میشه 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد