*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

عشق به خاطر غم

دو خط موازی هیچ وقت به هم نمی رسن ، مگر اینکه یکیشون واسه دیگری بشکند ، پس من میشکنم فقط به خاطر تو

واسه گلی خاک گلدون شو ، که اگه به خورشیدم رسید یادش باشه چطوری به این همه عظمت رسیده ، درسته گل خوبه ولی ببین گله ارزش داره خاکش بشی

بوسه بر عکست زدم ، ترسم که قابش بشکند ، قاب عکس توست ، اما شیشه عمر من است ،

دوستی مثل ایستادن روی سیمان خیسه ، هر چه بیشتر وایسی رفتنت سخت تر میشه ، و اگه رفتی ، جای پات واسه همیشه می مونه

عشق را به خاطر غم ، غم را به خاطر تنهایی ، تنهایی را به خاطر سکوت ، سکوت را به خاطر شب ، شب را به خاطر اشک هایم دوست دارم

سه تا فرشته مهربون توی دنیا هست ، اولیش داره به کبوتر های عاشق دونه میده ، دومیش به آدم های عاشق کمک میکنه و سومیش که من خیلی دوسش دارم داره این اس ام اس را میخونه

ک ضرب المثل روسی میگه

... مواظب قاب عکست باش :
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد