*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

لاو اس ام اس

هی اس ام اس برو پیش اونی که میخوام ، اگه کار داشت مزاحمش نشو ، اگه خوابیده بود آروم بوسش ،اگه تورو خوند بگو دوسش دارم

پازل دل کسی را شکستن هنر نیست. اگر با تکه های شکسته دل یه نفر ، پازل بسازی هنره

اگه میدونستی چه قدر دوست دارم هیچ گاه برای آمدنت باران را بهانه نمی کردی ، رنگین کمان من

عشق یعنی سجده ها با چشم تر

عشق یعنی شب نخفتن تا سحر

عشق یعنی گم شدن پیدا شدن

عشق یعنی غرق در رویا شدن

عشق یعنی آتشی بر روی آب

عشق یعنی خوش خیالی مثل خواب

عشق یعنی حسرت دیدار تو

عشق یعنی من شوم بیمار تو

بشین جمع و منها کن ببین این چندمین باره که این موقع شب با اسی ام اس هام از خواب مپری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد