*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

جوک

 

ترکه سوار یه خره عکس میگیره

ترکه ناراحت بود می‌پرسن چی‌شده؟ می‌گه

. عکس رو میفرسته برای مادرش، زیر عکسه مینویسه: سلام بر ننم، بالایی منم: دیشب که شب اول

 

 

عروسیم بود بعد از SEX از روی عادت 3000تومن به زنم دادم ، اونم 500تومنشو برگردوند !

آخوند چراغ رو خاموش می کنه؟ میگه برادرها لخت شید سینه بزنید

. یه ربع بعد آخونده میگه چراغها رو روشن کنید. ترکه داد میزنه میگه نه ، نه ، روشن نکنید من هنوز شورتمو پام نکردم

.دختر به دندان پزشک : آقای دکتر من از دندون کشیدن بیشتر از حامله شدن می ترسم !
دکتر : زود تصمیم بگیر می خوام صندلی رو تنظیم کنم . بهشون میگن چقدر خرین ذوب میشین.
میگن فکر اونجاشم کردیم، اگه طبق برنامه بریم شب میرسیم

سلام

.اصلا نمی خواستم بیدارت کنم ولی مجبورم.من میخوام برم wc ولی تاریکه می ترسم تو رو خدا تو هم بیا

 

کتابهای درسی از سال دیگه تغییر میکنند


تهران : بابا با ۲۰۶ امد
قم : بابا با عمامه امد
اردبیل : بابا با بربری امد
رشت : ان مرد رفت بابا امد 

 

 

آخونده قرص اکس می خوره میره بالا منبر میگه: بیت المقدس
حالادست دست دست

 

نظر یادتون نره

لرا سفینه میسازند برن خورشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد