*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

میدونم بیداری

میدونم که بیداری ، ستاره ها رو میشماری ، ولی یکیش کمه ، چون داره بهت اس ام اس میده ، منم خوابم نمیبره ، دارم گوسفندا رو میشمارم ، یکیش کمه ، چون داره اس ام اس میخونه

شکسپیر میگه

میگن خدا بهترین نعمتش را به بهترین بنده اش میده

در نگاه کسی که پرواز را نمیفهمد ، هر اندازه اوج بگیری کوچکتر خواهی شد

همه سهم من از عشق تو غم بود ولی

عشق مثل یک گنجشک می مونه ، اگه تو دستت سفت نگهش داری ، میمیره ، اگه شل نگه داری می پره ، پس طوری نگه دار که تو دستت خوابش ببره

کار گل زار شود چون تو به گلزار آئی

مست عشم ، مست یارم ، مست دوست ، مست آن یارم که عالم مست اوست

: همیشه سعی کن چیزی را که دوست داری بدست بیاری و گرنه مجبوری چیزی را که بدست می آوری ، دوست داشته باشی. ولی من که بهترین بنده اش نیستم پس چرا تو را بهم داده؟؟؟... دوست دارم که تو را شاد ببینم ای دوست / نرخ یوسف شکند چون تو به بازار آئی / ماه در ابر رود چون تو بر آئی لب بام / گل کم از خار شود چون تو به گلزار آئی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد