*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

جوکستان۲۲۵

بنا به دستور دکتر احمدی‌نژاد


2-



3-



4-



5-

: «آنهایی که با کمبود بنزین مواجهند، سوار آن هفده میلیون الاغی بشوند که به من رای دادند».
 
شده ماتم‌سرا دنیای هستی، ز بنزین و بهشتی و مهستی!دوستت دارم قد یه بشکه بنزین، خاطرخواتم قد یه پمپ بنزین، روز تولد تو بهترینم، هدیه بهت میدم یه کارت بنزین!نرخ جدید مهریه: 1386 لیتر بنزین ماشین؛ عندالمطالبه!فیلمهای در حال اکران : به خاطر 1 لیتر بنزین - من ترانه 1000 لیتر بنزین دارم - رستگاری قبل از ساعت 12 امشب - رایحه خوش بنزین - ب مثل بنزین -علی بنزینی - بنزینی ها - بازی بنزین - مرد بنزینی - پسر بنزین فروش - دو کارت با یک بنزین- بنزین فصل- می خواهم بنزین بزنم! - دیشب بنزین زدم آیدا- سفر به پمپ بنزین- بازگشت بنزین- از میدون تا پمپ بنزین- دزدان بنزین- سالهای سهمیه بندی.

 

۶

.بعد از پول نفت از امروزپول بنزین هم اومد سر سفره هامون

 

۷

.وزارت ارشاد توضیع بازی نید فور اسپید را بدون کارت هوشمند سوخت متوقف کرد

 

8.

جدیدترین جمله عاشقانه: تو بنزین منی!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد