*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

دنیا چی میخوای

دنیا این جوریه دیگه: اگه گریه کنی میگن کم آوردی ، اگه بخندی میگن دیوونست ، اگه دل ببندی تنهات میزارن ، اگه عاشق بشی دلتو میشکنن ، با این حال باید لحظه ای را گریست ، دمی را خندید ، ساعتی را دل بست و عمری عاشقانه زیست

پاشو برو عکستو بردار بیار ، دارم ورق بازی میکنم ، تک دلم گم شده

میدونی فاصله بین انگشتات واسه چیه ؟ واسه اینه که یک نفر دیگه اونو با انگشتاش پر کنه 

+ - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + - + -

می دونستی گاهی اشک از از لبخند با ارزشتره ، چون لبخند را به هر کسی میتونی هدیه کنی ، اما اشک را فقط واسه کسی میریزی که نمی خوای از دستش بدی

اگه مثل اشک توی چشام باشی ، واسه همیشه داشتنت هیچ وقت گریه نمی کنم

اگه کسی را دوست داری نه براش ستاره باش نه آفتاب ، چون هر دوشون مهمون زود گذرن ، پس براش آسمون باش که همیشه بالای سرش باشی

وقتی دلت تنگ شد ، وقتی چشمات تر شد ، وقتی دیگه نبود کسی یا یه هم نفسی ، بدون که هست اینجا کسی که تو واسش همه کسی

هنگامی که خدا پنجره ی بهشت را باز کرد ، ازم پرسید :امروز چه آرزویی داری ؟ گفتم :خدایا همیشه مواظب اونیکه الان داره این نوشته را میخونه باش . چون خیلی برام عزیزه

گله و گلایه ای نیست، بی وفایی رسم عشقه ، عاشقا تنها می مونن ، تنهایی مرام ̦ عشقه

سعی کن به خاطر کسی که دوستش داری غرورتو از دست بدی ، ولی مواظب باش به خاطره غرورت ، کسی که دوستش داری از دست ندی

فرشته ها وجود دارن ، اما چون بعضی وقتا بال ندارن ما بهشون میگیم دوست

هر چی عشق با نگینش ، هر چی خوبه بهترینش ، آسمون ها با زمینش ، همشون فدای تو

کاش خداوند 3 چیز را نمی آفرید (عشق ، غرور و دروغ ) چون به خاطر عشق از روی غرور دروغ میگیم

زندگی مثل شطرنج ، اگه بازی نکنی میگن بلد نیست ، اگه بد بازی کنی می بازی،و اگه خوب بازی کنی همه می خوان شکستت بدن

وقتی صدای اس ام اس میاد ، معنی اش این نیست که اس ام اس داری ، معنی اش اینه که یکی به فکرته

زیبا ترین گل با اولین برگ پاییز پرپر شد ، با وفاترین دوست به مرور زمان بی وفا شد ، این پر پر شدن از گل نیست ، این بی وفایی از دوست نیست از روزگاره

میخوام روی تمام سنگ های عالم بنویسم دلم واست تنگ شده و آرزو میکنم یکی از این سنگ ها به سرت بخوره تا بفهمی دل تنگی چه دردی داره

مثل شقایق زندگی کن ، کوتاه اما زیبا ، مثل پرستو ، فصلی کوچ کن ، اما هدفمند ، مثل پروانه بمیر ، دردناک اما با عشق ، مثل خر عرعر کن ، بلند اما شمرده و خوانا!

آخر یک روز پرینت قلبمو میگیرم تا باورت بشه که با هر بار نفسم صد بار میگفتم دوستت دارم

همیشه نگاهی را باور کن که وقتی از اون دور شدی در انتظارت بماند

هیچ وقت دل به کسی نبند چون این دنیا اینقدر کوچیکه که توش دو تا دل کنار هم جا نمیشه ، اگر هم دل بستی هیچ وقت ازش جدا نشو چون این دنیا آنقدر بزرگه که دیگه پیداش نمیکنی

سوختم و خاکسترم را باد برد ، آنکه عاشقش بودم مرا از یاد برد.

برای شکستن دل یک نفر ، یک لحظه وقت می خواهی ، اما برای اینکه از دلش در بیاری ، شاید هیچ گاه نتونی

اگه غم و قصه اومد اومد به سراغت ، قلبتو دایورت کنم رو قلبم

 

می دونی فرق تو با فرغون چیه ؟ فرغون بار میبره ولی تو دل می بری.

یه نفر... یه جایی ... یه وقتی... تمام آرزوش لبخند تو بود . پس یه جایی... یه وقتی ... با یک لبخند یادش کن

اسمتو گذاشتم گل ، ترسیدم پژمرده بشی ، گذاشتم خورشید ترسیدم غروب کنی ، گذاشتم جونم که اگه رفتی منم برم

به همه لبخند بزن ، اما به یک نفر نخند ، همه را دوست داشته باش اما به یک نفر عشق بورز، در قلب همه باش اما قلبت مال یک نفر باشه

ویلیام شکسپیر میگه : اون وقتی که فکر میکنی هیچ کسی نیست حرف دلتو بفهمه ، کسی هست که برای دیدنت روز شماری میکنه

داشتن یک دوست خوب مثل من

2-

3-

4-

5-

      من
      فقط من
      داشتن من
      دوست خوبی مثل من
دو چیز هیچ وقت از یاد آدم نمیره ، دوستای خوب و روزای خوب . حالا یه چیز هیچ وقت از دل آدم نمیره ، روزای خوبی که با دوستای خوب گذشت .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد