*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

بعد از تو

 

   (

بعد از تو)                    

  

مرده دیگه در من خورشید شهر نگاهت

                

دلم

چون تک درختی پیر نگاهم مونده به راهت بهم گفته که قهره با من دو چشمات

                

چرا

بیهوده پژمرد قلبم مثل گل تو باغ دستات نگفتی تو که دوستم نداری

               

توی

میخوای تو گلدون قلبم خنجر بکاری آئینه چشمام هنوزم عکس تو پیداست

               

بی

از بس که هر روز هی گریه کردم اشکام یه دریاست تو میمیرم من یه روزی تو شهر غربت

              

دیگه

میرم دوباره من از شهر تو با قلب پر محنت بعد از تو چون همیشه من دلم یه گر آتیشه

             

اما یادت از دل هرگز جدا نمیشود

 

با

                               

دل

نگاهت این روزا داری منو چوب میزنی بزن بزن که داری خوب میزنی بازیگوش من تازگیا بلا شده

                           

تا

آخه میگی چی کار کنم؟ میام به خود بیام از قفسش جدا شده

                        

آخه میگی چی کار کنم؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد