*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

عشق بی فریاد

): من از ان ابتدای آشنایی....شدم جادوی موج چشمهایت تو رفتی و گذشتی مثل باران.....ومن دستی تکان دادم برایت تو یادت نیست آنجا اولش بود......همان جایی که با هم دست دادیم همان لحظه سپردم هستیم را.......به شهر بی قرار دست هایت تو رفتی باز هم مثل همیشه........من و یاد تو با هم گریه کردیم تو ناچاری برای رفتن و من........همیشه تشنه ی شهد صدایت شب و مهتاب واشک و یاس و گلدان........همه با هم سلامت میرسانند هوای آسمان دیده ابری ست........هوای کوچه غرق رد پایت اگر میماندی و تنها نبودم........

 

باز دیشب دوباره از کوچه تنگ وتاریک خاطرها قدم زدم دوباره یاد ت اومد تو ذهنم وپیش خدا از تو دم زدم دوباره یادم اومد اون لحظه های بی کسیم با تو بودن زیر بارون ترانه ای از عشق تو سرودن گمونم قلب تو دریاست هنوزم به یادم هستی میدونم تو هم غریبی حالا هر کجا که هستی تواگه صدامو میشنوی بدون دلم تنگه برات بگو تو هم هرشب به یاد من بارونی میشه گونه هات بگو هنوزم دل تو طاقت دوری نداره بدون هنوز شاخه های گل تو رو به یاد من مییاره دیگه حتی قاصدک هم قصد هیچ راهی رو