*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

تاریخچه ولنتاین

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.comتاریخچه ولنتاین

هر سال در ماه فوریه در سراسر جهان، عشاق و دلدادگان به مناسبت روز خاصی موسوم به روز سنت والنتاین، شیرینی، گل و هدایای فراوانی نثار یکدیگر می کنند. آیا مـی دانید که این قدیس کیست و چرا مردم این روز را گرامی داشته و آن را جشن می گیرند.

والنتاین در لغت به معنای معشوق و محبوب است. این جشن به تازگی درمیان جوانان ایرانی هم رواج پیدا کرده است. حتی پدر و مادران هم در این روز بهانه ای یافته اند تا عشقشان را به یکدیگر ابراز کنند. 14 فوریه (‌25 بهمن ماه )‌روز خوبی است تا نگذاریم عشقمان کمرنگ شود و فرصتی است برای زنده کردن عشق های قدیمی که شاید گرد و غبار زمان آن را به فراموشی سپرده است. بیایید همگی در این روز زیبا با دادن هدیه به کسانی که واقعا دوستشان داریم زندگی مان را سراسر مهر و عشق سازیم.

تاریخچه روز والنتاین - و الهه قدیس این روز خاص - در پرده ای از ابهام فرو رفته است. تنها همین قدر می دانیم که ماه فوریه از گذشته های دور، ماه مهرورزی و تحقق عشق بوده است. همچنین می دانیم که روز سنت والنتاین بقایایی مشترک از آیین رایج در میان مسیحیان و رومیان باستان است. تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com

به راستی والنتاین چه کسی بود و چه اتفاقاتی برایش افتاده که روز خاصی را در تاریخ به خود اختصاص داده است؟ امروزه کلیسای کاتولیک از سه قدیس یاد می کند که همگی والنتاین نام دارند و هر سه نفر آنها شهید عشق و محبت هستند.

بالاتر...

آفرین تو هنوز فرق بالا و پایین رو نمیفهمی میای اینترنت؟.تمرین کن فردا چپ و راستو میپرسم!

***

.

.

.

.

.

.

.

.تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد