*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

همسفر

تو از کدوم غصه ایکه خواستنت عادته  نبودنت فاجعه بودنت امنیته      تو از کدوم سرزمین  تو از کدوم هوایی        که از قبیله من یه اسمون جدایی ¤  اهل هر کجا که باشی قاصد شکفتنی   دغدغه ناجی قلب منی  عمری ابی یا ابر  نه خدایا شبنمی  قد اغوش منی نه زییادی نه کمی ¤  منو با خود ببری  ای تو تکیه گاه من  خوبه مثل تن تو با تو همسفر شدن   منو با خودت ببر من به رفتن قانعم خواستنی هر چه که هست   تو بخوای من قانعم ¤  ای بوی تو گرفته تن فرسوده من چه خوبه با تو رفتن رفتن همیشه رفتن   چه خوبه مثل سایه همسفر تو بودن     همقدم جادهها تن به سفر سبردن ¤  چه میشد شعر سفر بیت اخری نداشت   عمر کوچ من و تو تمامی نداشت  اخر شعر سفر اخر عمر منه   لحظه مردن من  لحظه رسیدنه   ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤  ( عمری ابی یا ابر نه خدایا شبنمی   قد اغوش منی نه زیادی نه کمی)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد