*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

از خدا میخوام

 از خدا گل خواستم به من یه بقل گل داد    از خدا یک درخت خواستم  یه جنگل به من داد   از خدا یه برکه خواستم  به من اقیانوس داد    از خدا یه دوست خواستم تو رو به من داد ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤  اگه یروزی دیدیکه تموم درخت کوچه و محلتونو زدن اصلا ناراحت نباش چون هنوز منو داری که بهم تکیه کنی¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤اگه گفتی  ؟0--+--+  این چییه؟؟؟؟؟؟؟/  این منم که از دوری تو مردم   $$$  هیچگاه نذار در کوه عشق  کسی دستت را بگیرد که احساس میکنی در ارتفاعات انرا رها خواهد کرد   عشق فراموش کردن نیست بلکه بخشیدن است عشق گوش کردن نیست بلکه درک کردن است    عشق دیدن نیست بلکه احساس کردن است عشق جا زدن و کنار کشیدن نیست     بلکه صبر کردنو ادامه دادن است   &&&&& زندگی چییه؟(زندگی عشقه) عشق چیه؟(عشق بوسیدن) بوسیدن چیه؟ ادامه رو بخون بهت بگم*****************************************************  نمیدانم چگونه استو زمین چه سان که در هر چه مینگرم تو را میبینم نمیدانم به چه می اندیشم که روز هست خود را از یاد برده ام  تنها چیزی که میدانم این است که هر چه دورتر میری یادت نزدیکتر می اید   و هر چه کمتر تو را میبینم نقشت بیشتر در دلم مینشیند

نظرات 1 + ارسال نظر
شیما سه‌شنبه 17 دی 1387 ساعت 05:26 ب.ظ http://www.glseek.com/box.html

سلام دوست عزیز . از وبلاگ خیلی خیلی خوبتون تشکر می کنم.از وبلاگتون خیلی خوشم اومد. من هم برای اینکه سهم کوچکی در قدرتمند کردن و زیباتر شدن وبلاگ شما داشته باشم به شما توصیه می کنم سرچ باکس این موتور جستجوگر قدرتمند را که قادر به جستجو به همه زبانها است به سایت خود اضافه کنید.نمونه و کد این سرچ باکس را می توانید در سایت اصلی موتور جستجوگر ببینید.

www.glseek.com/box.html

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد