*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

*عشق فرا تر از باورها *( دوستت دارم )*

کپی برداری از ابزار و نوشته وب با ذکر نام نویسنده و منبع استخراج مانعی ندارد

داشتو نداشت عشق

                 یکی داشت یکی نداشت    اونی که داشت تو بودی   و اونی که تو رو نداشت من     یکی خواست یکی نخواست  اونی که خواست تو بودی و اونیکه بی تو بودن رو نخواست من       یکی اورد و یکی نیاورد  اونی که اورد تو بودئ  و اونی که به جز تو به هیچکس ایمان نیاورد من    یکی موند و یکی نموند  اونی که موند تو بودی و اونی که بدون تو نمیتونست بمونه من        یکی رفتو یکی نرفت      اونی که رفت تو بودی   اونی که به خاطر تو نرفت من                                             

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد